1. Prekių grąžinimo sąlygos ir tvarka yra nurodytos Taisyklių 9 skyriuje (https://www.laikasnamams.lt/lt/taisykles.html) .
2. Elektroninėje parduotuvėje įsigytos Prekės privalo būti grąžintos Pardavėjui per 14 kalendorinių dienų laikotarpiui, skaičiuojamam nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos. Prekės grąžinamos pilnoje komplektacijoje jų originaliame įpakavime ir, jei buvo siųstos specialiai supakavus, siuntos pakuotėje. Grąžinant būtina pridėti originalią sąskaitą faktūrą, kurią gaunate su preke arba elektroniniu paštu.
3. Tuo atveju jei Prekės grąžinamos į www.laikasnamams.lt buveinės adresu Taikos pr. 141 Kaunas (Laikas namams salonas). Apie numatomą prekės grąžinimą pirkėjas privalo informuoti pardavėją elektroniniu paštu uzsakymai@laikasnamams.lt ir/ar telefonu +370 604 933 29 vieną darbo diena iki numatomo grąžinimo. Grąžinant įsigytą prekę, už jos sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Pardavėjas nepriima grąžinamo daikto.
4. Tuo atveju, kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Prekės sveriančios mažiau kaip 31 kg., gali būti pristatytos Pardavėjo nurodytu adresu Pirkėjo mieste arba, jei nėra kitos galimybės, tai Pardavėjas apmoka prekių grąžinimo bei keitimo išlaidas. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtus pinigus.
5. Pirkėjas grąžindamas prekę 3 bei 4 punkte nurodytais atvejais privalo pasirūpinti daiktų įpakavimu, taip kad siuntinys nebūtų pažeistas transportavimo metu.
6. Pirkėjas negali pasinaudoti teise atsisakyti nuotolinės sutarties bei grąžinti įsigytų prekių LR CK 6.22810 straipsnio 2 dalyje numatytais atvejais.
7. Pretenzijos dėl prekės pažeidimų transportuojant turi būti pateikiamos kurjerių įmonės darbuotojui siuntos gavimo momentu.
8. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo patvirtintomis "Mažmeninės prekybos taisyklėmis",
Parduodamos prekės garantinio termino trukmė ir pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Prekei suteikiama garantija pradeda galioti nuo jos pardavimo pirkėjui dienos, kurią patvirtina sąskaita-faktūra.
Prekei sugedus, nepasibaigus garantiniam laikotarpiui, remontas atliekamas nemokamai autorizuotose gamintojo servisuose, kurie nurodyti garantiniame talone arba gamintojo puslapyje.
Pateikdami prekę remontui, būtinai pateikite pirkimą įrodantį dokumentą (PVM sąskaitą faktūrą ar grynųjų pinigų priėmimo kvitą) ir, jei to reikalauja gamintojas, galiojantį prekės garantinį taloną.
Bosch, Franke, AEG, Electrolux, Gustavsberg, Villeroy&Boch, Grohe, Duravit, Geberit, Brasta Glass, Kyma, Ceranit, Bochhi, Ravak, Cata, Snaigė, Hansgrohe ir kai kurių kitų gamintojų prekių garantiniam aptarnavimui pakanka turėti tik pirkimą įrodantį dokumentą (PVM sąskaitą faktūrą). Garantinaim aptarnavimui nebūtinas užpildytas garantinis talonas. Garantinis terminas skaičiuojamas nuo prekės įsigyjimo dienos.
1. Visos elektroninėje parduotuvėje www.laikasnamams.lt parduodamos prekės yra naujos bei supakuotos gamintojo originaliame įpakavime arba mūsų įmonės darbuotojų perpakuotos, siekiant užtikrinti siuntos saugumą. Perpakuojamos dažniausiai dūžiams neatsparios prekės. Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Tai reiškia, jog per garantinį terminą sugedusi prekė ar įrenginys bus nemokamai suremontuotas arba pakeistas.
2. Užsakytas prekes, Jūs gausite su originaliu gamintojo arba mūsų padarytu įpakavimu, kuris turi būti nepažeistas. Jei pristačius prekę Jūs pastebėjote, jog įpakavimas yra pažeistas, Jūs privalote apie tai parašyti Jums prekes pristačiusio kurjerio lydraštyje. Jei jokių pastabų lydraštyje neparašote, tai reiškia, jog prekė Jums buvo pristatyta su išoriškai nepažeista pakuote ir vėlesnės pretenzijos dėl pakuočių pažeidimų nepriimamos.
3. Prekei suteikiama garantija galioja su pirkimą įrodančia sąskaita-faktūra arba sąskaita-faktūra bei užpildytu garantiniu lapu, kurie pridedami prie Jūsų įsigytos prekės. Garantinį aptarnavimą atlieka įmonė, kuri nurodyta garantiniame lape, pateiktame kartu su įsigyta preke, joje taip pat nurodyti kontaktai, kuriais reikėtų keiptis prietaiso gedimo atveju. Garantiniame lape turi būti nurodyta pardavimo data, uždėtas parduotuvės antspaudas. Sugedus prekei, prie kurios negavote garantinio lapo, Jūs turite susiekti su www.laikasnamams.lt nurodytais kontaktais.
4. Nemokamą aptarnavimą (dalys, darbas ir, jei reikia, pervežimas) atlieka įgaliotas garantinio aptarnavimo servisas vartotojo namuose arba savo įmonėje, klientų aptarnavimo organizacijos nuožiūra.Smulkius prietaisus- mikserius, blenderius, maišytuvus, virtuvės reikmenis, dulkių siurblius, elektroninkos prekes, televizorius mikrobangines krosneles ir pan. į taisyklą pristato pats pirkėjas. Bet kokios pretenzijos dėl prietaiso kokybės nagrinėjamos tik įgaliotai klientų aptarnavimo organizacijai jį patikrinus.
5. Nemokamas aptarnavimas galioja tik tiems elektros prietaisams, kurie eksploatuojami vartotojo namų ūkyje, tenkinant vartotojo ir jo šeimos narių poreikius ir laikantis naudojimo instrukcijos nurodymų. Nemokamas aptarnavimas negalioja, jei buitinis elektros prietaisas buvo naudojamas profesionaliais tikslais - pvz. kavinėse, ar kitose viešose įstaigose ir t.t.
6. Nemokamas aptarnavimas netaikomas buitinių santechnikos bei elektros prietaisų defektams, atsiradusiems:
• transportavimo metu;
• neatsargaus ar neteisingo naudojimo metu;
• dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
• dėl pašalinių objektų sukeltų pažeidimų, ar trumpų elektros sujungimų (elektriniams prietaisams);
• dėl netinkamos kokybės vandens naudojimo;
• dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
• taip pat dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - antgaliams, lemputėms, maitinimo, kaitinimo elementams, maišeliams, filtrams, šepečiams, dalims iš stiklo, keramikos, dalims kurių padėtis keičiama rankiniu būdu naudojant įsigytą prekę;
• Prekėms sugedusioms dėl neteisingo pastatymo ir įrengimo, ne taip kaip nurodyta montavimo schemoje bei jei prekė yra sąmoningai sugadinta, atsitikus nelaimingam atsitikimui, netinkamai naudojama arba naudojama ne pagal instrukciją, nukentėjusi nuo trečiųjų asmenų, esant bet kuriems pakeitimams ar remontuota be Pardavėjo sutikimo.
7. Vartotojas privalo pranešti pardavėjui apie pastebėtus prietaisų gedimus. Jis privalo žinoti turimo prietaiso gamyklinį Nr., modelį, įsigijimo datą ir vietą.
8. Nemokamas aptarnavimas ir pervežimas atliekamas tik tame mieste, kur yra serviso tarnyba.
9. Už klaidingą aptarnaujančio serviso darbuotojo iškvietimą yra mokama papildomai.
10. Nemokamas aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.